Giriş

Arkadaşım sebepsiz yalanlar söylüyor

Selam millet. İlginç bir durum var.Çocukluk arkadaşım herhangi bir mecburiyeti, getirisi ya da başka bir sebebi olmadığı halde (ki bu hallerde bile yanlış) yalanlar söylüyor veya palavra atıyor.Örneğin arabamla gidiyorum. O da evinden yola çıkmış, sokağından çıkıyor ve arabasıyla önüme düşüyor. Gide
Selam millet. İlginç bir durum var.

Çocukluk arkadaşım herhangi bir mecburiyeti, getirisi ya da başka bir sebebi olmadığı halde (ki bu hallerde bile yanlış) yalanlar söylüyor veya palavra atıyor.

Örneğin arabamla gidiyorum. O da evinden yola çıkmış, sokağından çıkıyor ve arabasıyla önüme düşüyor. Gideceğimiz yerde arka arkaya gidip park ediyoruz. Arkasında olduğumu fark etmiyor. Ne yapıyorsun falan diye sorduğumda "ne yapayım, çıktım yola polis çevirdi biraz tartıştık şunu şunu dedim, polis de bana bunu dedi" falan diyor. e yaşanmadı bu. o fark etmedi ama yol boyu önümdeydi.

Çalıştığı yerde patronu arkadaşım. Mesela benim arkadaş bana diyor ki "bizim patron araba alacakmış, geçen gittik araba baktık ona. şöyle oldu böyle oldu". ben de adama diyorum ne yaptınız araba aldın mı sonunda? adam da bana diyor ki ne arabası o nereden çıktı?

Veya fırına gidip ekmek alıp geliyor. Fırıncıyla ilgili komik diyalog kuruyor kafasında ve onu yaşanmış gibi anlatıyor.

Böyle böyle şeyler. Bu bir psiokolojik rahatsızlık değil midir? Nasıl yardımcı olabilirim ona bu konuda?

gizemli youtube kanalı

duyurucular merhaba,gecenin bu saatinde nerden aklıma takıldı bilmiyorum ama daha önce de bu saatlerde denk gelip izlemiştim bu kanaldaki 1-2 videoyu. şöyle bir kanal hemen tarif edeyim.odasında rgb ledlerin olduğu ve genelde yeşil ve kırmızı ağırlıklı yanan, videolarını maskeyle ve sesini değiştire
duyurucular merhaba,

gecenin bu saatinde nerden aklıma takıldı bilmiyorum ama daha önce de bu saatlerde denk gelip izlemiştim bu kanaldaki 1-2 videoyu. şöyle bir kanal hemen tarif edeyim.
odasında rgb ledlerin olduğu ve genelde yeşil ve kırmızı ağırlıklı yanan, videolarını maskeyle ve sesini değiştirerek çeken ve genellikle çekimlerin uzaktan olduğu, içerik olarak da borsadan para kazanmaktan falan bahseden sürekli gizemli takılan bir kanal bu. acaba bu bilgilerle bulabilir miyiz bu kanalı? daha önce denk gelmiş olan var mıdır? youtubeda izlediğim ve en saçma olan kanallardan biriydi ama aklıma takıldı bulmam lazım yoksa rahat edemem.
jools leno
(3 saat)

ankara podcast

merhaba,ankara'da yaşayan ve podcast yayıncılığa odaklanan, podcast yayını yapan birileri var mı aramızda?var ise mesaj atar mısınız?
merhaba,

ankara'da yaşayan ve podcast yayıncılığa odaklanan, podcast yayını yapan birileri var mı aramızda?

var ise mesaj atar mısınız?
edgenabby
(7 saat)

Android WhatsApp fotoğraf alma

Merhaba,Şimdi WhatsApp üzerinde bir konuşmada fotoğraflar var. Tüm. Medyayı görüntüle deyip fotoğrafları seçersen ancak başka bir kullanıcıya forward edebiliyorum. İstiyorum ki onları telefon üzerinde başka. İr konuma kaydedeyim. Şayet dosya yöneticisi ile. WhatsApp images a gidersem de orada tüm Wh
Merhaba,
Şimdi WhatsApp üzerinde bir konuşmada fotoğraflar var. Tüm. Medyayı görüntüle deyip fotoğrafları seçersen ancak başka bir kullanıcıya forward edebiliyorum.
İstiyorum ki onları telefon üzerinde başka. İr konuma kaydedeyim.

Şayet dosya yöneticisi ile. WhatsApp images a gidersem de orada tüm WhatsApp fotoğrafları karışık halde duruyor.
Var mı bunun rahat bir yolu?
kisa
(7 saat)

Seo kitabi

Seo ile ilgili Türkçe kaynak arıyorum elinde PDF,epub olan varmı ? Paylaşabilirmi?
Seo ile ilgili Türkçe kaynak arıyorum elinde PDF,epub olan varmı ? Paylaşabilirmi?
muratback
(8 saat)

tedaş gölbaşı tesisleri

Merhabalar,Haftasonu bir arkadaşımla buraya gitsem girebilir miyim? Tedaş çalışanı vs olmasan ,dışarıdan giriş var mı acaba?
Merhabalar,
Haftasonu bir arkadaşımla buraya gitsem girebilir miyim? Tedaş çalışanı vs olmasan ,dışarıdan giriş var mı acaba?
bbb_1
(9 saat)

Microsoft surface book 2 bozuldu

Dün çalışıyordu, bugün aniden açılmamaya başladı, bozuldu. Ne yapabilirim, nerede yaptırabilirim?
Dün çalışıyordu, bugün aniden açılmamaya başladı, bozuldu. Ne yapabilirim, nerede yaptırabilirim?
fildirfildir
(11 saat)

Saç kökten-uca mi beyazlar yoksa uçtan-köke mi?

saçlarımda bazısının dibi beyaz(30) bazısının ucu beyaz(70) bir sürü beyazlık gördüm.dipten beyazlarının daha az olması iyiye mi işarettir?
saçlarımda bazısının dibi beyaz(30) bazısının ucu beyaz(70) bir sürü beyazlık gördüm.

dipten beyazlarının daha az olması iyiye mi işarettir?

Payooner isme mi gönderiliyor email adresine mi?

Bilgisayar adımı otomatik doldurmuş ama yanlış. Email adresim doğru. Bir sorun olur mu ödeme alırken? Diğer sorum,kart isterken kaydolurken yazdığımız ikamet adresinden farklı bir adres seçebiliyor muyuz?
Bilgisayar adımı otomatik doldurmuş ama yanlış. Email adresim doğru. Bir sorun olur mu ödeme alırken? Diğer sorum,kart isterken kaydolurken yazdığımız ikamet adresinden farklı bir adres seçebiliyor muyuz?

Türkiye'de Basın Bültenlerine Kaydolmak

Merhabalar sinema-tv için haber üreten biri hangi basın bültenlerine, hangi şartlarla kaydolabilir?
Merhabalar sinema-tv için haber üreten biri hangi basın bültenlerine, hangi şartlarla kaydolabilir?
steve rogers
(14 saat)

Kediyle otobüs yolculuğu

Sessiz sakin kısırlaştırılmış kedimle 3+4 saatlik çift otobüs yolculuğu yapacağız.Pamukkale veya Kamilkoçla yapmayı düşünüyorum. Aşı kartı yok kedimin sorun olur mu?
Sessiz sakin kısırlaştırılmış kedimle 3+4 saatlik çift otobüs yolculuğu yapacağız.Pamukkale veya Kamilkoçla yapmayı düşünüyorum. Aşı kartı yok kedimin sorun olur mu?
adventchant
(15 saat)

Bu yağmurluğu nasıl bulabilirim?

Yardım ederseniz sevinirim. Bi türlü bulamadım.
Yardım ederseniz sevinirim. Bi türlü bulamadım.
lekesiz zihin
(16 saat)

Çalınan Telefonun Polis Tarafından Bulunduğu Halde Sahibine Verilmemesi

2 yıl önce çalınan telefonum için Kovuşturmaya Yer Olmadığına Dair Karar tebliği geldi. Telefonu kullanan kişiyi bulmuşlar ama o kişinin satın alırken telefonun çalıntı olduğunu bildiğine dair yeterli kanıt olmadığı için soruşturmanın sonlandırılmasına karar verilmiş. Soruşturma sonlandırılsın da te
2 yıl önce çalınan telefonum için Kovuşturmaya Yer Olmadığına Dair Karar tebliği geldi. Telefonu kullanan kişiyi bulmuşlar ama o kişinin satın alırken telefonun çalıntı olduğunu bildiğine dair yeterli kanıt olmadığı için soruşturmanın sonlandırılmasına karar verilmiş. Soruşturma sonlandırılsın da telefonun bana iade edilmesi gerekmiyor mu?
Psychender
(17 saat)

İstanbul'da yeme içme

Önümüzdeki hafta 1 haftalığına İstanbul'da olucam. Cihangir'de kalıcam. 2 sorum var:1- Gün içinde gidip çalışabileceğim coffee shop öneriniz var mıdır?2- "Şurayı kesin gör" dediğiniz kafe/bar/restoran öneriniz olur mu?Yürüme ya da kısa taksi mesafesinde olursa çok güzel olur bi de. Teşekkürler.
Önümüzdeki hafta 1 haftalığına İstanbul'da olucam. Cihangir'de kalıcam. 2 sorum var:

1- Gün içinde gidip çalışabileceğim coffee shop öneriniz var mıdır?

2- "Şurayı kesin gör" dediğiniz kafe/bar/restoran öneriniz olur mu?

Yürüme ya da kısa taksi mesafesinde olursa çok güzel olur bi de. Teşekkürler.

Mobilya boyatma

Yakın zamanda mobilya boyatan var mı? Ne boyattınız, fiyatlar ne civarda?
Yakın zamanda mobilya boyatan var mı? Ne boyattınız, fiyatlar ne civarda?
banusa
(19 saat)

İstanbul'da panaromik albüm yapan güvenilir yer

Soru başlıktadır. Bebek fotoğrafı için istanbul sınırları içersinde başarılı bir şekilde panaromik albüm yapan yer tavsiyesi olarak nereyi önderirsiniz ?
Soru başlıktadır. Bebek fotoğrafı için istanbul sınırları içersinde başarılı bir şekilde panaromik albüm yapan yer tavsiyesi olarak nereyi önderirsiniz ?
joehigashi
(21 saat)

Cloudflare Firewall Kullanımı İnce Ayarlar

Cloudflare analyticse baktığımda çok fazla request gördüğüm için şöyle bir firewall kuralı yaptım:(http.request.uri ne "lorem")Then: AllowYani lorem urisine gelmeyenlere izin ver gibi. Böylelikle gelen requestlerin nereye nasıl geldiğini takip ederek varsa bir güvenlik zaafiyeti önüne geçmeyi istedi
Cloudflare analyticse baktığımda çok fazla request gördüğüm için şöyle bir
firewall kuralı yaptım:

(http.request.uri ne "lorem")
Then: Allow

Yani lorem urisine gelmeyenlere izin ver gibi. Böylelikle gelen requestlerin nereye nasıl geldiğini takip ederek varsa bir güvenlik zaafiyeti önüne geçmeyi istedim.

Bu firewall kuralının üstünde 1 tane daha kuralım var. Oda şu şekilde

(http.request.uri eq "/login")

Then : challenge (captcha)


Kısacası sıralama şöyle

1- /Login(challenge)
2- lorem (uri- allow) (böyle bir uri yok, yalnızca buraya gelmeyen herkesin nasıl, nereden ve nereye geldiğini takip etmek için kullanıyorum)

Burada yaşadığım problem ise şu şekilde örneğin lorem adlı kurala bakıyorum 30 bin request var ve aralarında /login olarak gelenlerde var ve izin verilmiş haliyle. Örneğin singapurdan biri doğrudan /login olarak denemiş ama aynı kişinin kayıtlarını login adlı kuralda göremiyorum,challenge olmamış. Yani bir şekilde bu iki kural olduğunda trafiği takip edebilsem bile sanki ilk kuralı hiçe sayıyor ve bir kere allow verdiğim için ilk kuralda olsa dahi challenge a girmiyorlar. Baktığım zaman hep lorem kuralının son 24 saatlik aktivitesi daha fazla. aralarında oldukça fazla doğrudan /login olarak gelen ve ilk kuralımın son 24 saatlik analitik verilerinde yer almayanlar mevcut.

Burada ne yapmam gerekiyor? Kullandığım centos8 kurulu makina. Bir çok kişi belki cloudflare in böyle bir hizmeti yok basitçe bir ters mühendislik yapıp izlemenin doğru ve verimli olmadığını söyleyebilir. Bende açıkcası böyle düşünüyorum ama kısa bir yol olarak kullanmak istedim lakin pekte verim alamayacağım gibi görünüyor. Cloudflare de benzer kuralları kullanan arkadaşlar ne yapıyor?

Son olarak gelen trafiği, doğrudan hangi url post ya da get olarak geldiklerini (webalizer ve analitik dışında) en rahat nasıl izleyebilirim?
godspell
(23 saat)

string bir ifadeye değişken tanımlama hk

sıcaklık datasını ip adresine göndermek için gereken son aşamaya geldim. kodun ilgili kısmı şu şekilde;typedef struct{ uint8_t u8CharNum; uint8_t *pu8string;} ATCMD_Type;uint8_t AT_StringCmdTEST[] = {"SICAKLIK (C):\r\n"};ATCMD_Type atCmdCIPTESTMESSAGE = {sizeof(AT_StringCmdTEST) / sizeof(uint
sıcaklık datasını ip adresine göndermek için gereken son aşamaya geldim. kodun ilgili kısmı şu şekilde;

typedef struct
{
uint8_t u8CharNum;
uint8_t *pu8string;
} ATCMD_Type;

uint8_t AT_StringCmdTEST[] = {"SICAKLIK (C):\r\n"};
ATCMD_Type atCmdCIPTESTMESSAGE = {sizeof(AT_StringCmdTEST) / sizeof(uint8_t), AT_StringCmdTEST};

..
main(){
UART_Write(UART1, atCmdCIPTESTMESSAGE.pu8string, atCmdCIPTESTMESSAGE.u8CharNum);
}

sensörden sıcaklık verisini okuyabiliyorum ancak nasıl yazdıracağımı bilemedim. fikri olan?
messina123
(23 saat)

ankara kiralik ev

tıpta uzmanlık sınavına hazırlanacağım için ankara'ya taşınacağım en az nisan ayına kadar. evde hayatımda; disiplinim, temizliğim, kişisel hijyenim gibi durumlarımı aksatmayan bir ev bireyiyim.otobüsle veya metroyla 1 vesaitle kızılaya ulaşabileceğim herhangi uzaklıkta olması dışında mevki tercihim
tıpta uzmanlık sınavına hazırlanacağım için ankara'ya taşınacağım en az nisan ayına kadar.

evde hayatımda; disiplinim, temizliğim, kişisel hijyenim gibi durumlarımı aksatmayan bir ev bireyiyim.

otobüsle veya metroyla 1 vesaitle kızılaya ulaşabileceğim herhangi uzaklıkta olması dışında mevki tercihim yok..

böylesi bir durumda bana yol arkadaşı olabilecek arkadaşlardan mesaj kutumu yeşillendirmesi durumunda detayları yine konuşuruz diyorum..
hunharca ben
(19.10.20)

ikilem

selamlar,bina olarak, bahcemize kurdugumuz yuvalar ve ekstra modifiye kapali alanlarla binlerce kediye ev sahipligi yapiyoruz. yakin zamanda bi siyah bebecik katildi aramiza. 2 aylik falan. saglikli fakat asiri sevecen, bi tik korkusuz oldugundan onune gelenin arkasina takilmak, arabalardan kesinlik
selamlar,
bina olarak, bahcemize kurdugumuz yuvalar ve ekstra modifiye kapali alanlarla binlerce kediye ev sahipligi yapiyoruz. yakin zamanda bi siyah bebecik katildi aramiza. 2 aylik falan. saglikli fakat asiri sevecen, bi tik korkusuz oldugundan onune gelenin arkasina takilmak, arabalardan kesinlikle yeterince tirsmamak gibi ozellikleri var. biz bunu bir ay kadar apartmanin icinde besleyip sonra mi asagi biraksak diye dusunmeye basladik. ne diyosunuz? disarida uyumlanmasi ve gerekirse risk almasi mi makbul uzun vadede?
sanfransister
(19.10.20)

Çizim uygulaması

Özellikle bu tarz çizgilere sahip, arka plan rengini de değiştirebileceğim ,sade, reklamsız ve oldukça düşük boyutlu android için bir uygulama gerekiyor. Google playde denk gelemedim .https://i.hizliresim.com/HnNk4a.jpgTavsiyesi olan var mıdır ?(Pazar günü duyuru için en sakin zamanlardan biri olduğ
Özellikle bu tarz çizgilere 
sahip, arka plan rengini de 
değiştirebileceğim ,sade, reklamsız ve 
oldukça düşük boyutlu android için bir 
uygulama gerekiyor. Google playde denk gelemedim .
i.hizliresim.com
Tavsiyesi olan var mıdır ?

(Pazar günü duyuru için en sakin zamanlardan biri
olduğu için cevap alamadığım için soruyu tekrarladım )
Erva
(19.10.20)

karantinaya alınınca 14 günlük sgk parasını kim ödüyor

benim işsizlik fonumdan mı kesiliyor bu para?yoksa normal hastalık raporu alırkenki gibi mi yani maaşın 2/3ü yatıyo işsizlik fonuyla alakasız?danışman şirketle çalışıyorum. iş yaptığımız şirket diyorki sizin şirkete ben senin maaşını ödedim. o yüzden çalış. onlar verir sana diyor. benim şirketse ver
benim işsizlik fonumdan mı kesiliyor bu para?yoksa normal hastalık raporu alırkenki gibi mi yani maaşın 2/3ü yatıyo işsizlik fonuyla alakasız?

danışman şirketle çalışıyorum. iş yaptığımız şirket diyorki sizin şirkete ben senin maaşını ödedim. o yüzden çalış. onlar verir sana diyor. benim şirketse veremeyiz diyor. zaten vermese bile devlet 2/3 verecek. arada kaldım şu an :(
ShadowOfMoon
(19.10.20)

Desa’dan topuklu ayakkabı alınır mı

Kalıpları nasıl?
Kalıpları nasıl?
regina phalange
(19.10.20)

İşbaşı\kontrol tarihi hakkında

Merhaba bu ayın 10unda temaslı olmam sebebiyle karantinam başladı. Raporumda ayakta bitiş tarihi 22 si ama işbaşı\kontrol tarihi 23 ü görünüyor. Ben 23ü günü hastaneye kontrole mi gidicem yoksa işimin başına mı dönücem? 23 ü günü işbaşı yaparsam 13 gün karantina da kalmış oluyorum çünkü. Yardımcı ol
Merhaba bu ayın 10unda temaslı olmam sebebiyle karantinam başladı. Raporumda ayakta bitiş tarihi 22 si ama işbaşı\kontrol tarihi 23 ü görünüyor. Ben 23ü günü hastaneye kontrole mi gidicem yoksa işimin başına mı dönücem? 23 ü günü işbaşı yaparsam 13 gün karantina da kalmış oluyorum çünkü. Yardımcı olursanız sevinirim.
kasa kasa berg
(19.10.20)

Arac frigo taktirma

İstanbul Anadolu (mumkunse Uskudar taraflarinda) yakasinda doblo araca frigo (sogutucu) taktirabilecegimiz bir yer var mi bildiginiz?Simdiden tesekkurler.
İstanbul Anadolu (mumkunse Uskudar taraflarinda) yakasinda doblo araca frigo (sogutucu) taktirabilecegimiz bir yer var mi bildiginiz?
Simdiden tesekkurler.

altın gram'ı google finans'tan takip etme

şu verileri https://www.bloomberght.com/altin/altin-onsgoogle finanstan takipe etmek mümkün mü?
şu verileri www.bloomberght.com
google finanstan takipe etmek mümkün mü?
superb
(19.10.20)

spot elektrik fiyatları

şimdi epiaş'ın sitesine baktığımızda günlük fiyat listesi var.https://rapor.epias.com.tr/rapor/xhtml/gunlukFiyatlar.xhtmlburadaki fiyatlar şu mu demek oluyor?o gün o saatte elektrik tesisten o fiyattan mı satılmış?yani ben tesise gitsem 10kwh elektrik almak istesem saat 12'de 0,2TL'di 3'te birden 0,
şimdi epiaş'ın sitesine baktığımızda günlük fiyat listesi var.

rapor.epias.com.tr

buradaki fiyatlar şu mu demek oluyor?

o gün o saatte elektrik tesisten o fiyattan mı satılmış?

yani ben tesise gitsem 10kwh elektrik almak istesem saat 12'de 0,2TL'di 3'te birden 0,3TL oldu sana da 0,28TL'den veririz dialogunu yaşarmıyım?

olayı anlamak için biraz abarttım tabi.

ekşi mesajlar

Ekşi mesajlarımı dışa aktarmak istiyorum. Bir yolu var mıdır? 3.parti bir uygulama mı gereklidir?
Ekşi mesajlarımı dışa aktarmak istiyorum. Bir yolu var mıdır? 3.parti bir uygulama mı gereklidir?

Mimari Maket Malzemesi Toptancısı

Merhaba,Mimari maket yapımında kullanılan her tür malzemenin toptan olarak alınabileceği bir yer var mı? Maket bıçakları, kesim padleri, yapıştırıcılar, levhalar, plakalar vs. her türlü malzemeden yüklü miktarda ihtiyacım olacak. Şehir önemli değil, her yere gidilebilir. Şimdiden teşekkürler
Merhaba,

Mimari maket yapımında kullanılan her tür malzemenin toptan olarak alınabileceği bir yer var mı? Maket bıçakları, kesim padleri, yapıştırıcılar, levhalar, plakalar vs. her türlü malzemeden yüklü miktarda ihtiyacım olacak. Şehir önemli değil, her yere gidilebilir.

Şimdiden teşekkürler
excel
(19.10.20)

şunun daha kalitelisini bulabilir miyiz?

https://twitter.com/fuerzabesiktas/status/1314321555581743104bu sanat eserini daha net görmek ve kayma olmadan duymak istiyorum. bulunur mu?
twitter.com

bu sanat eserini daha net görmek ve kayma olmadan duymak istiyorum. bulunur mu?

ikinci el samsung telefon Max 2500 TL

Hangi modeli önerirsiniz? Xioami note pro 8'imi satıp samsung'a geçmeyi planlıyorum. iPhone 7 de tercihim olmalı mı?
Hangi modeli önerirsiniz?
Xioami note pro 8'imi satıp samsung'a geçmeyi planlıyorum.
iPhone 7 de tercihim olmalı mı?
kadera bach
(18.10.20)

elektrik tesisat projesi

Elektrik tesisat projesi çizen arkadaşlar var ise özelden kendisine bir kaç sorum olacaktı güç artırımı ile ilgili.
Elektrik tesisat projesi çizen arkadaşlar var ise özelden kendisine bir kaç sorum olacaktı güç artırımı ile ilgili.
atcapar
(18.10.20)

Yavru köpek sahiplendirme / Çanakkale

Yaklaşık 3 aylık olan köpek yavrularına kalıcı yuva aranıyor (çanakkale’de)https://instagram.com/lilly_ve_yavrular?igshid=9erd3qcfgdqx
Yaklaşık 3 aylık olan köpek yavrularına kalıcı yuva aranıyor (çanakkale’de)
instagram.com
aic
(18.10.20)

Erkekler için Gümüş / Çelik Yüzük

Modenr tasarımı olan yüzükler arıyorum. Baktıklarımın çoğu ya çok alaturka ya da fazla sade. Şöyle güzel, hem modern hem de yaratıcı şeyler satan fiyatı da uçuk olmayan siteler?
Modenr tasarımı olan yüzükler arıyorum. Baktıklarımın çoğu ya çok alaturka ya da fazla sade. Şöyle güzel, hem modern hem de yaratıcı şeyler satan fiyatı da uçuk olmayan siteler?
PhoenixRising
(18.10.20)

Tablet Kılıf

çocuğun casper via l8 tableti var. Modeline tam uygun bulamadım ama 8 inç olan aşağıdaki gibi kılıf alsam uyumlu olur mu?https://www.hepsiburada.com/fibaks-samsung-galaxy-tab-a-8-sm-t290-kilif-cocuklar-icin-yumusak-dokulu-standli-tablet-kilifi-p-HBV00000UX5SD
çocuğun casper via l8 tableti var. Modeline tam uygun bulamadım ama 8 inç olan aşağıdaki gibi kılıf alsam uyumlu olur mu?

www.hepsiburada.com
piotr
(18.10.20)

İstanbul'da tarayıcı mouse tamir edecek elektronikçi

USB kablosunda temassızlık olan LG tarayıcı mouse'un kablosunu nerede değiştirtebilirim acaba?
USB kablosunda temassızlık olan LG tarayıcı mouse'un kablosunu nerede değiştirtebilirim acaba?

Kol epilasyonu için anadolu yakasında nereyi önerirsiniz

Sb thx
Sb thx
regina phalange
(18.10.20)

Kartal Köprüsü'ne 5dk Mesafede 3+1 Daire

Merhaba,Bu ay sonunda Kartal'daki evimden çıkıp memlekete döneceğim. Evin konumu belirttiğim gibi Kartal Köprüsü'ne YÜRÜYEREK 5dk mesafede. Yani konum olarak bence mükemmel. Zaten 5.5 yıl önce de bu sebeple bu eve çıkmıştım ve bu süre boyunca da hiç ev değiştirmeyi düşünmedim. Zaten ev sahibi de anl
Merhaba,

Bu ay sonunda Kartal'daki evimden çıkıp memlekete döneceğim. Evin konumu belirttiğim gibi Kartal Köprüsü'ne YÜRÜYEREK 5dk mesafede. Yani konum olarak bence mükemmel. Zaten 5.5 yıl önce de bu sebeple bu eve çıkmıştım ve bu süre boyunca da hiç ev değiştirmeyi düşünmedim. Zaten ev sahibi de anlayışlı adam. İlk olarak 850TL'ye girdiğim evin kirasını birlikte kaldığımız kuzen 1.5 sene sonra ayrıldığı için 750TL'ye indirmişti hatta :) Yani düzenli olarak kirasını verdiğiniz taktirde hiç arayıp sormaz bile.

Şu anda ise kiram 1000TL ve +50TL de aidat var. Merdiven otomatı ve temizliği için. Benden sonra ise ev sahibi 1300TL'ye ilan açmış 1200TL'ye veririm dedi :)

Tabi çıkacağım evin kiraya verilmesinin beni ilgilendiren kısmı ise evde bütün eşyalar var. Hepsini tek tek satmakla uğraşmak istemiyorum. Ayrıca ben ayrılmadan bir kiracı bulunursa da depozitomu direkt alıp giderim diye düşündüm. Ayrıca ben de bunlara karşılık ev sahibiyle aramın iyi olması sebebiyle gelecek kişiye referans olarak kirada anlaşma konusunda referans olabilirim. Muhtemelen 1100TL'ye kirayı ayarlarız diye düşünüyorum.

Bu arada ev kombili ve bu sene de dış cephesi ısı yalıtımı yapıldı. Ayrıca 3. kattayım. Ve hem üstümde hem altımda aile yaşıyor. O sebeple kışın sadece elektrik sobası bana çok rahat yetiyordu.

Yani sonuç olarak konum ve rahatlık bakımından tavsiye edebileceğim ev. Zaten 5.5 yıl hiç ayrılmadan oturmamdan anlayabilirsiniz :) Bu sebeple evi komple devredebileceğim biri olursa ikimiz de kazanmış oluruz diye düşünüyorum :)

Sevgiler.
lamneth
(17.10.20)

TV Adayı

Görüntü kalitesi iyi, ekran boyutu keyifle film izlemeye yeterli tv arıyorum. Smart olmasına gerek yok, olmadı xiomi box bağlarım diyorum. 5k civarı üzerine çıkmak istemiyorum.Var mı bu şartlarda TV öneriniz?
Görüntü kalitesi iyi, ekran boyutu keyifle film izlemeye yeterli tv arıyorum. Smart olmasına gerek yok, olmadı xiomi box bağlarım diyorum. 5k civarı üzerine çıkmak istemiyorum.

Var mı bu şartlarda TV öneriniz?
kojonotsuki
(17.10.20)

İşitme cihazı hk.

Merhaba, babama işitme cihazı alacağız fakat fiyatlar ciddi anlamda yüksek görünüyor. Ankara'da nereden alsak? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Teşekkürler.
Merhaba, babama işitme cihazı alacağız fakat fiyatlar ciddi anlamda yüksek görünüyor. Ankara'da nereden alsak? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Teşekkürler.
deepest
(17.10.20)

Windows 10'da kilit ekranı süresini artırma?

Ne yaptı isem olmuyor, aşağıda windows.com.tr 'de bir kişi bu süre değiştirilemiyor demiş, doğru mu?https://answers.microsoft.com/tr-tr/windows/forum/windows_10-start-winpc/kilit-ekran%C4%B1-s%C3%BCresi-nereden/92242f44-5658-497e-b46f-f7bf8b5ca24e
Ne yaptı isem olmuyor, aşağıda windows.com.tr 'de bir kişi bu süre değiştirilemiyor demiş, doğru mu?


answers.microsoft.com

Galoş makinesi önerisi

Galoş makinesi önerilerinize açığım. 1000 2000 tlye dek.
Galoş makinesi önerilerinize açığım. 1000 2000 tlye dek.
photo85
(17.10.20)

Wordpress global stil ekleme

Ariyorum, tariyorum, bir turlu bulamiyorum.Tablo yaptim. Oradaki stilin ayni kategorideki tablolarima uygulanmasini istiyorum ama bunu nasil yapacagim? Hic bilmeyen birine anlatir gibi anlatirsaniz cok sevinirim.
Ariyorum, tariyorum, bir turlu bulamiyorum.

Tablo yaptim. Oradaki stilin ayni kategorideki tablolarima uygulanmasini istiyorum ama bunu nasil yapacagim? Hic bilmeyen birine anlatir gibi anlatirsaniz cok sevinirim.
hlot
(16.10.20)

Sesli kitap uygulamaları

Storytel yüklesem mi diye düşünürken bir sürü alternatif uygulama olduğunu farkettim. Ücretli/ücretsiz kullandığınız uygulamalar ile ilgili deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Ücretsiz uygulamalarda güvenlik, kitap çeşitliliği, seslendirme kalitesi nasıl mesela? Storytel alsam iki ay kullanıp kolayca
Storytel yüklesem mi diye düşünürken bir sürü alternatif uygulama olduğunu farkettim. Ücretli/ücretsiz kullandığınız uygulamalar ile ilgili deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Ücretsiz uygulamalarda güvenlik, kitap çeşitliliği, seslendirme kalitesi nasıl mesela? Storytel alsam iki ay kullanıp kolayca üyelikten çıkabilir miyim?

Bonus soru: Duyuru mobilde hala arama butonu yok mu? Neden yok ki?
zihua
(16.10.20)

Termos

Starbucks termoslarını online olarak nereden alabilirim?
Starbucks termoslarını online olarak nereden alabilirim?
somon sosu
(16.10.20)

Laptop için powerbank

Bilgisayarın şarjı 4 saat giDiyor. Açık havada çalışabilmek için elektriğin olmadığı yerde bilgisayarı şarj edebilmek için tasinabilir bir şey var mıdır,Ctype girişi var.Kendi şarj aleti ile şarj etmek istiyorumTeşekkürler
Bilgisayarın şarjı 4 saat giDiyor. Açık havada çalışabilmek için elektriğin olmadığı yerde bilgisayarı şarj edebilmek için tasinabilir bir şey var mıdır,

Ctype girişi var.

Kendi şarj aleti ile şarj etmek istiyorum

Teşekkürler
seyyar satıcı
(16.10.20)

antalya muratpaşa da kiralik ev veya ev devreden

var mı?selam, antalya ya yerleşeceğim. muratpaşa merkezi düşünüyorum. sahibinden deki ilanlar tam istediğim gibi değil ve antalya da kiralar çok pahalıymış, sanki istanbul..veyineve@gmail.comteşekkürler !
var mı?

selam, antalya ya yerleşeceğim. muratpaşa merkezi düşünüyorum.
sahibinden deki ilanlar tam istediğim gibi değil ve antalya da kiralar çok pahalıymış, sanki istanbul..

veyineve@gmail.com



teşekkürler !
olol
(15.10.20)

(ekrem imamoglu videsu) - su videyu hazirlayan/sunan kadinin adi nedir?

https://youtu.be/Bh0uJ7x3TkI?t=659
rm
(15.10.20)

Sıcak kompres

Erkenden soğumayan sıcak kompres markası biliyor musunuz? Markası Roll olan var bende. Sıcak suyun içinde 10 dk bekletiyorum. Çıkarınca 2 dk. içinde ılınıyor.
Erkenden soğumayan sıcak kompres markası biliyor musunuz?
Markası Roll olan var bende. Sıcak suyun içinde 10 dk bekletiyorum. Çıkarınca 2 dk. içinde ılınıyor.
oyokbuyoknevar
(15.10.20)

Netcdf dosyaları

Arkadaşlar merhabalar, netcdf dosyaları hakkında bilgi sahibi birileri varsa bi ses edebilir mi acaba?Tezimin son zamanlarındayım ve çok önemli birkaç iklim veriseti çekmem gerekiyor netcdf dosyası içerisinden.Çok teşekkürler herkese şimdiden
Arkadaşlar merhabalar, netcdf dosyaları hakkında bilgi sahibi birileri varsa bi ses edebilir mi acaba?
Tezimin son zamanlarındayım ve çok önemli birkaç iklim veriseti çekmem gerekiyor netcdf dosyası içerisinden.

Çok teşekkürler herkese şimdiden
whoshothesheriff
(15.10.20)
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler compumaster, dambil, deckard, fader, groove salad, hollowlife, kahvegibi, kibritsuyu, kobuzchu kiz, robin
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.